Recientemente he dado una charla sobre un tema que estoy investigando para el trabajo final del Máster de Software Libre.
Concretamente el titulo de la conferéncia ha sido :
Detecció de plagi en la creació de circuits digitals en entorn educatiu, desenvolupament d'una eina de Software Lliure